دریافت نرخ ارز
در تلگرام
نقشه راه تلگرام در رابطه با TON در سال ۲۰۱۸
    نقشه راه تلگرام در رابطه با TON در سال ۲۰۱۸

    نقشه راه تلگرام در رابطه با TON در سال ۲۰۱۸

    پنج شنبه دوم فروردين ماه 1397

پیام‌رسان تلگرام ممکن است در سال ۲۰۱۸، عرضه اولیه ارزهای رمزنگاری‌شده (ICO) خودش را برای TON راه‌اندازی کند. در سال ۲۰۱۷ میلیاردها سرمایه از طریق ICO جذب شد و جای هیچ تعجبی نیست که اپلیکیشن‌های شبکه‌های اجتماعی بخواهند به فکر جذب سرمایه برای توکن‌هایشان باشند.

روزبه‌روز افزایش دسترسی به تلگرام بیشتر می‌شود و این پیام‌رسان در حال حاضر ۱۸۰ میلیون کاربر فعال، ۵۰۰ هزار عضویت جدید روزانه و ۷۰ میلیارد پیام در روز دارد.

با ادعاهایی مانند قابلیت رسیدگی به میلیون‌ها تراکنش در ثانیه، امکان جلوگیری از تراکم، امکان انجام تراکنش‌های فوری بدون زنجیره و پشتیبانی از میلیاردها کاربر و هزاران اپلیکیشن غیرمتمرکز، می‌توان گفت که سیستم TON خودش را برای برآورده کردن انتظارات بسیار بزرگی آماده کرده است.

با اینکه هنوز جزئیات رسمی از تلگرام درمورد TON وجود ندارد، اما یک منبع موثقی نقشه راه TON و جزئیات مربوط به آن را منتشر کرده است.

نقشه راه تلگرام در رابطه با TON در سال ۲۰۱۸

طبق این نقشه راه منتشرشده مشاهده می‌شود که تا پایان سه ماهه چهارم سال ۲۰۱۸ قرار است اتفاقات بسیاری در رابطه با TON و همچنین راه‌اندازی کیف پول تلگرام رخ دهد که حتی تا نیمه سال ۲۰۱۹ هم این راه‌اندازی‌های جدید ادامه خواهد داشت.

همچنین این منبع خبر از راه‌اندازی عرضه اولیه ارزهای رمزنگاری‌شده تلگرام در مارس ۲۰۱۸ را داده است که قرار است در آن توکن بومی «گرام» با قیمت حدود ۱ دلار و بیست سنت به فروش گذاشته شود.

به نظر می‌رسد که عرضه توکن حتی به میلیارد هم برسد و خدمات دیگری ازجمله کیف پول، صرافی، DNS غیرمتمرکز، وی‌پی‌ان و پشتیبانی از اپلیکیشن‌های غیرمتمرکز نیز در دستور کار قرار دارد.